Úřední deska

  • Základní informace
  • Dokumenty
  • Organizace školního roku 2024 – 2025
  • Volná pracovní místa
  • Platby a vrácení přeplatků
  • Vyhlášení konkurzů na ředitele škol

Sídlo: Josefa Valčíka 4411/2, Poruba, 708 00 Ostrava

Název: Základní škola, Ostrava-Poruba, J. Valčíka 4411, příspěvková organizace

Právní forma: příspěvková organizace

: 64627918

IZO: 102832722

ID datové schránky: wsimqu4 (max. velikost zprávy: 20 MB, podporované formáty: ODT, ODS, DOC, DOCX, JPEG, JPG, PDF, RTF, XML, XMLX, ZFO)

Číslo účtu: 59045 / 5500 (Raiffeisenbank)

Zřizovatel: Statutární město Ostrava, Městský obvod Poruba

Ředitel školy: Mgr. Miroslav Bučánek

Období školního vyučování a období prázdnin stanovuje zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů. Podrobnosti k organizaci školního roku, druhy, délku a termíny školních prázdnin upravuje vyhláška č. 16/2005 Sb., o organizaci školního roku, ve znění pozdějších předpisů. Informace k organizaci školního roku 2024/2025 vycházejí z výše uvedených právních předpisů.

Vyučování ve školním roce 2024/2025 začne ve všech základních školách, středních školách, základních uměleckých školách a konzervatořích v pondělí 2. září 2024.

Podzimní prázdniny stanovuje MŠMT na úterý 29. října a středu 30. října 2024.

Vánoční prázdniny začínají v pondělí 23. prosince 2024 a končí v pátek 3. ledna 2025. Vyučování začne v pondělí 6. ledna 2025.

Vysvědčení s hodnocením za první pololetí bude žákům předáno ve čtvrtek 30. ledna 2025.

Jednodenní pololetní prázdniny připadnou na pátek 31. ledna 2025.

Jarní prázdniny v délce jednoho týdne jsou pro okres Ostrava-město stanoveny na 3. 2. – 9. 2. 2025

Velikonoční prázdniny připadnou na čtvrtek 17. dubna 2025.

Vyučování ve druhém pololetí bude ukončeno v pátek 27. června 2025.

Hlavní prázdniny trvají od 28. června 2025 do 31. srpna 2025.

Vyučování ve školním roce 2025/2026 začne v pondělí 1. září 2025.

Vážení rodiče, zákonní zástupci,

po ukončení akce žáků (soustředění dětského pěveckého sboru, školy v přírodě, lyžařského výcvikového kurzu, exkurze, výletu), obdržení faktur od dodavatelů, (ubytování, stravování, doprava, skipasy, vstupenky), vyhotovení konečného vyúčtování, obdržení příspěvku zřizovatele na LVK, vracíme co nejdříve přeplatky plátcům na jejich bankovní účet (platby v hotovosti pokladnou).

U odhlášených žáků si může dodavatel účtovat storno poplatek, který závisí na smlouvě, době odhlášení před akcí.

Přeplatky školní družiny a stravného školní jídelny vracíme v souladu s vnitřními směrnicemi školy plátci na bankovní účet (v hotovosti pokladnou) v nejbližším možném termínu.

Prosíme o zasílání přesných částek a zadávání přesných variabilních symbolů plateb, aby nedocházelo k záměně (platba připsaná jinému žákovi). U stravného je možné nastavit inkaso.

Děkujeme.

¨